FAQ

Zakupy, zamówienia- składanie zamówienia

Produkt w wybranej przez Państwa konfiguracji, należy dodać do koszyka, uzupełnić dane osobowe oraz dokonać płatności. Po pomyślnie złożonym zamówieniu otrzymają Państwo maila z informacjami o postępie zamówienia.

Nie ma takiej konieczności, można złożyć zamówienie w naszym sklepie jako „gość”. Proces rejestracji jest uproszczony i szybki. Zachęcamy jednak do zarejestrowania się w naszym sklepie, stale przygotowujemy promocje dla naszych stałych klientów oraz informujemy o nowościach. Udostępniamy również system korzystnych poleceń.

W przypadku braku towarów na stronie lub potrzeby innej konfiguracji niż prezentowana w sklepie, prosimy o kontakt mailowy sklep@pcpremium.pl bądź telefoniczny 531 105 115 w celu ustalenia czasu dostawy lub realizacji takiego indywidualnego zamówienia.

Tak, wystawiamy faktury VAT 23%.

Czas realizacji zamówień w przypadku towarów takich jak Apple i Samsung trwa najczęściej od 2 do 4 dni roboczych. Staramy się rozbudowywać i utrzymywać nasze stany magazynowe na poziomie wystarczającym do bieżącej obsługi jednakże aby zapewnić najlepsze ceny współpracujemy z wieloma magazynami nie tylko w Polsce ale i w Europie, dlatego nie zawsze natychmiastowa wysyłka jest możliwa i trwa wtedy do ok. 4 dni roboczych. Jeśli potrzebujesz swój produkt szybko – przed zakupem skontaktuj się z nami poprzez maila na adres: sklep@pcpremium.pl lub tel. 531 105 115 i potwierdź dostępność.

Czas samej dostawy przez przewoźnika: Kurier DHL – dostawa zazwyczaj 1 dzień roboczy, inPost Paczkomaty – dostawa zazwyczaj 1-3 dni roboczych).

Jeśli zamówienie składamy w poniedziałek do godz. 16.00 z dostawą DHL to:

wysyłka w ciągu jednego dnia roboczego oznacza wysyłkę we wtorek, otrzymanie przesyłki w środę.

wysyłka w ciągu dwóch dni roboczych oznacza wysyłkę w środę, otrzymanie przesyłki w czwartek.

wysyłka w ciągu trzech dni roboczych oznacza wysyłkę w czwartek, otrzymanie przesyłki w piątek.

wysyłka w ciągu czterech dni roboczych oznacza wysyłkę w piątek, otrzymanie przesyłki w poniedziałek.

Uwaga! Liczymy tylko dni robocze czyli z bez weekendów, świąt i dni wolnych od pracy.

Tak, oczywiście jest taka możliwość, prosimy wtedy o kontakt mailowy sklep@pcpremium.pl lub telefoniczny 531 105 115 w celu ustalenia terminu odbioru.

Co prawda, na swój towar musisz poczekać jeden lub dwa dni dłużej niż zwykle, ale za to możesz się cieszyć nowym, oryginalnym produktem z oficjalnej sieci dystrybucji z legalnego źródła w najniższej cenie.

Gwarancja i zwroty – obsługa reklamacji

W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości w działaniu sprzętu prosimy o udanie się do Autoryzowanych Serwisów Apple i Samsung.

https://getsupport.apple.com/?caller=grl&locale=pl_PL

https://www.samsung.com/pl/support/service-center/

Tak, zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki. W przypadku chęci odstąpienia od umowy proszę odesłać sprzęt wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz z kopią dokumentu zakupu.

Każdy nowy produkt posiada gwarancję producenta, która realizowana jest w Autoryzowanych Serwisach na podstawie dowodu zakupu.

Gwarancja na produkty marki Apple to 12 miesięcy.

Gwarancja na produkty marki Samsung to 24 miesiące.

Dodatkowy wpis o gwarancji umieszczany jest na dokumencie zakupu (faktura/paragon). W przypadku produktów marki Samsung fabryczna karta gwarancyjna jest wewnątrz opakowania, którego NIE OTWIERAMY. Jeśli Klient wyrazi takie życzenie może po otwarciu telefonu wysłać do nas kartę gwarancyjną w celu jej wypełnienia.